הנהג שנורה שחזר: "היה לי נס, נהג האוטובוס הגיבור הגן עלי"

איתי גדסי No Comments on הנהג שנורה שחזר: "היה לי נס, נהג האוטובוס הגיבור הגן עלי"

הפצוע מהפיגוע בשומרון: "היה לי נס, נהג האוטובוס הוא גיבור, האט את האוטובוס כדי להגן עלי". עוד הוא אומר: "אנחנו מופקרים". ראש המועצה אזורית שומרון קורא לממשלה: "לצאת למבצע התקפי חומת מגן 2, לאסוף את הנשקים ולהחזיר את המחסומים"

צילום: מועצה אזורית שומרון
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

נהג המונית שנפצע הבוקר (ראשון) בפיגוע הירי סמוך לאלון מורה שבשומרון, אב ל-6 ילדים הקטנים שבהם תאומים בני שנה וחצי והגדולה בת 19, מתאר כיצד הבין שמה שהוא מרגיש, זה כדור שפגע בו וברכבו. "יצאתי מאלון מורה בבוקר, כמו שאני יוצא בכל יום, בדרכי לאסוף תלמידים בתפוח, ואחרי שעברתי את המבתרים באלון מורה, ירדתי את הירידה לפני האנדרטה של משפחת הנקין, שמעתי רעש בכביש. אחרי ששמעתי את הרעש בכביש, הייתי בטוח שיש לי פאנצ'ר ואחרי דקה הבנתי שיורים עלי. הרגשתי שריטה בכתף ששרט אותי הכדור, הרגשתי משהו, לא ידעתי אם זה חדר או לא חדר את הגוף שלי. המשכתי לנסוע ונתתי גז", מספר נהג המונית.

הנהג, מתאר כי היה לו נס גדול שהאוטובוס ממוגן הירי עבר במקום, זיהה את הכדורים שנורו לעברו, ונתן לו לעקוף תוך שהוא מגונן עליו. כמו כן הוא מספר כי בדרך כלל ישנם חיילים שמוצבים במקום, בו יש אנדרטה לזכרם של בני הזוג הנקין, אך הבוקר הם לא עמדו שם. "אנחנו מופקרים" ציין נהג המונית בדברים שאמר. יצויין כי כי מדובר באוטובוס תלמידים שהיה בדרכו לפזר ילדים למוסדות החינוך וכן נהג המונית עצמו הסיע תלמיד חינוך מיוחד שאותו הוא מסיע מידי יום לבית הספר בו הוא לומד.

ראש המועצה אזורית שומרון, יוסי דגן, אומר בעקבות הפיגוע כי הגיע העת לצאת למבצע מגן 2. לדבריו: "בשבועות האחרונים אנחנו עדים לעליית מדרגה חמורה באירועים ביהודה ושומרון, כאשר הבוקר שוב אירוע ירי לעבר שני רכבי הסעות של תלמידים. קשה לדמיין את גודל האסון שיכול היה להיגרם מאירוע שכזה, ורק נס גלוי מנע פה אירוע חמור בהרבה. לצערי, הממשלה מסרבת להכיר במציאות הקשה הזאת ומתעלמת מזעקות התושבים שחוששים על חייהם. אני דורש מהממשלה לצאת למבצע התקפי חומת מגן 2, לאסוף את הנשקים ולהחזיר את המחסומים. הודיעו על יציאה למבצע רחב לפגיעה בתשתית הטרור ביו"ש ותעצרו את הפגיעה המתמשכת בשגרת חייהם של תושבי יהודה ושומרון".



0 תגובות